افتتاح سامانه ویدئو کنفرانس شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

افتتاح سامانه ویدئو کنفرانس شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

آیین افتتاحیه سامانه ویدئو کنفرانس شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با حضور مدیرعامل و معاون برنامه ریزی و اقتصادی این شرکت و مدیران عامل شرکت های تابعه در محل سالن کنفرانس شرکت مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، هم‌زمان با آغاز هفته دولت، آیین افتتاحیه سامانه ویدئو کنفرانس شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران روز گذشته (سوم شهریور ۱۳۹۹) با حضور «محمدرضا اسدی» نایب رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل، «عباس مجتهدزاده» عضو هیئت‌مدیره و معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی، «مجید عباسی» مشاور مدیرعامل و مدیر حراست، «مهدی بلوطی» مدیر بازرسی و حسابرسی داخلی، «سیامک حسنی» مدیر پروژه‌های توسعه‌ای، «نادر فولادی» مدیرعامل شرکت فرودگاه امام خمینی (ره) و جمعی از مدیران ارشد و روساء شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و با حضور مدیران عامل شرکت های تابعه به صورت تصویری در محل سالن کنفرانس شرکت مرکزی برگزار شد.

«محمدرضا اسدی» نایب رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در ابتدای آیین افتتاحیه سامانه ویدئوکنفرانس شرکت، ضمن تبریک هفته دولت به تمامی مدیران و کارکنان خدوم که با افزایش هم افزایی و همدلی در راستای تحقق برنامه های دولت محترم تدبیر و امید کوشا بوده و قدم های مثبت و ارزنده ای برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر می‌دارند، گفت: راه اندازی این سامانه مصداق فرمایش «ما می توانیم» رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) است که با بهره گیری از ظرفیت های فنی و اتکاء به دانش نیروی انسانی درون سازمانی، محقق شده است.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن تسلیت ایام سوگواری و عزاداری سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان، با اشاره به جوشش عشق و علاقه به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در ایام ماه محرم و اربعین حسینی در قلب شیعیان، اظهار داشت: شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با توسعه و ارائه خدمات مبتنی بر بستر فناوری اطلاعات می تواند خدمات دقیق، صحیح و چابکی را به جامعه خدمت گیرندگان خود بالاخص تجار و صاحبان کالا و همچنین ذینفعان سازمانی ارائه نماید.

ایشان ادامه داد: راه اندازی این سامانه، علاوه بر اینکه سبب صرفه جویی در هزینه های جاری شرکت ها و شعب تابعه می گردد، حفظ سلامتی همکاران در شرایط اپیدمی و شیوع ویروس کرونا را به همراه دارد و همچنین می‌تواند ارتباط تصویری و مستقیم مدیران شرکت مرکزی با شرکت ها و شعب تابعه را در هر لحظه فراهم نماید. لذا راه اندازی این سامانه برآیند زحمات همکاران ما در واحد فناوری اطلاعات شرکت مرکزی می باشد که توانسته اند بسترهای سخت افزاری و نرم افزاری لازم را با کمترین هزینه برای شرکت فراهم آورند.

مهندس اسدی با تاکید بر نظام‌مند کردن فرایندهای اصلی و عملیاتی شرکت در بستر وب با رعایت استانداردهای مربوطه را یکی از مهمترین ماموریت‌های معاونت های برنامه ریزی و عملیات شرکت مرکزی در راستای تعالی سازمانی دانست و اظهار داشت: پیاده سازی سامانه جدید عملیات به عنوان یک تکلیف محول شده توسط مجمع عمومی و مدیران محترم صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ آتیه صبا، می‌تواند گام‌های موثری را در تحقق و افزایش درآمدهای شرکت داشته باشد.

در ادامه این آیین «عباس مجتهدزاده» عضو هیئت‌مدیره و معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی با اشاره به تحقیق و توسعه فعالیت ها در بستر فناوری اطلاعات در این معاونت، گفت: در ماه‌های گذشته  و حسب نیاز و درخواست واحدها و شرکت های متقاضی سامانه های دیگری همچون سامانه منابع انسانی، سامانه مدیریت پروژه‌ها، سامانه پارکینگ شرکت بازرگان، سامانه اطلاعات تجهیزات و ماشین آلات، سامانه پرونده‌های حقوقی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

مجتهدزاده ضمن تاکید بر همت و تلاش همکاران معاونت برنامه ریزی و اقتصادی که همواره توانسته اند کارهای بزرگی را بدون هرگونه تحمیل هزینه، اجرایی نمایند، ادامه داد: قیمت‌های پیشنهادی توسط شرکت های پیمانکار برای راه اندازی سامانه های ویدئوکنفرانس بالغ بر هفتصد و پنجاه میلیون تا یک میلیارد تومان بوده است که راه اندازی این سامانه توسط نیروهای داخلی شرکت، نمونه ای از صرفه جویی و کاهش هزینه های جاری در شرکت را نشان می‌دهد که جا دارد از زحمات تمامی همکاران در واحد فناوری اطلاعات این معاونت تشکر و قدردانی نمایم.

گفتنی است، در ادامه مهندس «علی یوسف» سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات شرکت مرکزی، با اشاره به راه اندازی این سامانه در بستر شبکه امن داخلی شرکت و رمزنگاری صورت گرفته در قالب محیط سیستم عامل لینوکس با ظریب امنیتی بالا، گفت: خدارا شاکریم که با حمایت مدیران ارشد شرکت و همدلی و همکاری کارکنان واحد فناوری اطلاعات توانستیم این سامانه را در اسرع وقت راه اندازی نماییم.

شایان ذکر است، مدیران عامل شرکت های تهران، غرب، بازرگان، سهلان، جلفا، آستارا، آتیه قشم (بندرلنگه) و مدیر مجتمع خراسان از طریق این سامانه به صورت تصویری در این مراسم حضور داشته‌اند. در همین راستا، سومین جلسه کمیته سرمایه گذاری شرکت مرکزی برای بررسی طرح های سرمایه‌ای شرکت های تابعه از طریق این سامانه برگزار گردید.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.