اقدامات هواپیمایی آسمان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

اقدامات هواپیمایی آسمان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان به تشریح اقدامات این شرکت به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پرداخت.


به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا،کاپیتان محمدمهدی قادری مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان اعلام کرد: در راستای سیاست های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا و همچنین مقررات مندرج در شیوه نامه ۱۹۰۰ سازمان هواپیمایی کشوری، ایرلاین ها موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام اقدامات متناسب با دستورالعملهای مربوطه گردیده اند.


به گفته وی رعایت مقررات بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا بصورت سختگیرانه در تمامی پروازهای این شرکت تدوین و ابلاغ شده و اجرای این مصوبات نیز بصورت مستمر توسط بازرسان شرکت در حال پایش و بررسی است.


وی با بیان اینکه آسمان اولین شرکتی بود که با اجرای اقدامات پیشگیرانه براساس مصوبات کارگروه شرایط اضطراری داخلی شرکت اقدام به غربالگری و توزیع بسته های بهداشتی در پروازها نمود، تصریح کرد: به محض اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور توسط مسئولان مربوطه، کار تهیه اقلام بهداشتی و اطلاع رسانی لازم از طرق مختلف به کارکنان شرکت در دستور کار قرار گرفت.


به گفته وی توزیع بسته های بهداشتی بین کارکنان، کرو پرواز و مسافران ، تب سنجی و سنجش میزان اشباع اکسیژن خون کارکنان به ویژه کرو قبل از هر پرواز از جمله اقدامات انجام شده در این شرکت می باشد.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان یادآور شد: در راستای اعمال سیاست های ابلاغی ، با تایید واحد پزشکی شرکت به پرسنلی که دارای بیماری های زمینه ای بودند تسهیلات ویژه تردد از جمله امکان دورکاری تعلق گرفت.


همچنین مقرر شد بازگشت بکار پرسنل مبتلاء به بیماری کووید ۱۹ با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های وزارت بهداشت و ملاحظات EASA ، ICAO و IATA انجام شود.


به گفته وی ضدعفونی دوره ای کلیه اماکن داخل شرکت و هواپیماها ، تعطیلی کلاس های آموزشی حضوری ، برگزاری کلاس ها و جلسات به صورت آنلاین ، به روز رسانی های نظامنامه های عملیاتی شرکت و بازدیدهای میدانی مستمر از قسمت های مختلف از دیگر اقدامات مهم این شرکت به منظور مقابله با ویروس کرونا است.

کاپیتان قادری در پایان تاکید کرد: طی ۷ ماه گذشته این شرکت با رعایت مقررات ابلاغی، ضمن رعایت دقیق این نکات و تشکیل منظم ۲۱جلسه کارگروه شرایط اضطراری( ERP ) با حضور تمامی مدیران و قسمتهای مرتبط در تمام این ایام خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان را متوقف ننمودند‌.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.