برگزاری مراسم تقدیر و تجلیل از کارگران نمونه شرکت فجر جهاد

برگزاری مراسم تقدیر و تجلیل از کارگران نمونه شرکت فجر جهاد

مراسم بزرگداشت روز کارگر در سالن ورزشی شرکت فجرجهاد با حضور کارگران، کارکنان، دستیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیات مدیره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ آتیه صبا به نقل از روابط عمومی شرکت فجرجهاد، رضا امیدوار تجریشی ضمن گرامی‌داشت ایام ماه مبارک رمضان و تبریک هفته کار و کارگر از زحمات و تلاش کارگران حمل‌ونقل فجرجهاد تشکر و قدردانی کرد و گفت: کسانی که کار و تلاش می‌کنند تا روزی حلال به خانه ببرند ثواب مجاهد در راه خدا را دارند.

سرپرست شرکت حمل‌ونقل جاده‌ای فجرجهاد با اشاره به اهمیت حضور و نقش کارگران در سازندگی و توسعه کشور افزود: بقای حمل‌ونقل مستلزم توسعه آن است و توسعه فجرجهاد بدون حضور و ایفای نقش کارگران سرانجام قطعی نخواهد یافت.

عضو هیات مدیره حمل‌ونقل جاده‌ای فجرجهاد از موفقیت این شرکت در مناقصات و حمل کالاهای اساسی در شعب خبر داد و گفت: البته برای ورود به بازار رقابتی باید تمام تلاش خودمان را به کار گیریم تا بیشتر از گذشته خانواده فجرجهاد را بزرگ‌تر و قدرتمندتر کنیم.

قدم به سوی توسعه شرکت حمل‌ونقل فجرجهاد

امیدوار تجریشی ضمن تشکر از مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا، افق و آتی شرکت فجرجهاد را درخشان توصیف کرد.

سرپرست فجرجهاد بر توسعه ناوگان حمل‌ونقل این شرکت تاکید کرد و افزود: تمام مراحل قانونی افزایش تعداد خودروها و به روزرسانی بخش فنی و تعمیرگاهی فجرجهاد انجام شده است.

وی با تاکید بر هم‌افزایی بیشتر فجرجهاد با دیگر شرکت‌های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی اعلام آمادگی کرد و در پایان خطاب به کارکنان گفت: یک‌بار دیگر دست همه شما عزیزان را به گرمی می‌فشارم و از خداوند منان برای همکاران و خانواده آنان آروزی موفقیت می‌کنم.  شما همکاران و برادران عزیزم جزو معدود افرادی بودید که در تعطیلات نوروز و در حتی در روزهای کرونایی در شرکت فجرجهاد حضور داشتید تا خدمات حمل‌ونقل به اقصی نقاط کشورمان قطع نشود.

شرکت فجرجهاد به خوبی در مسئولیت و مشارکت اجتماعی ایفای نقش کرده است

در ادامه این مراسم دکتر برازجانی دستیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حمل‌ونقل فجرجهاد را یکی از شرکت‌های مهم و تاثیرگذار در مجموعه صندوق بازنشستگی کشور دانست و افزود: به عقیده من اگر مسائل اجرایی کشور برعهده جوانان قرار گیرد و به این طیف از جامعه اعتماد شود قطعا بخش بزرگی از مشکلات کشورمان برطرف خواهد شد.

وی در این باره اضافه کرد: یکی از مزیت‌های شرکت‌ حمل‌ونقل جاده‌ای فجرجهاد وجود هیات مدیره و مدیران جوان و البته کارآمد آن است. خوشبختانه فجرجهاد زیر مجموعه هلدینگ آتیه صبا قرار گرفته است و از این پس می‌تواند به شکل تخصصی به فعالیت‌های مرتبط با خود ورود نماید.

دستیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: شرکت فجرجهاد نقش خوبی در مشارکت اجتماعی داشته است زیرا در بلایای طبیعی همواره در صف امدادرسانی به هموطنان عزیز کشورمان قرار دارد. بنابراین این شرکت به خوبی در مسئولیت اجتماعی ایفای نقش کرده است.

دکتر برازجانی، به روزرسانی خدمات، استفاده از فناوری‌های الکترونیکی و ظرفیت پلتفرم مشارکتی را جزو ضرورت‌های کارآمدی برشمرد و گفت: شرکت فجرجهاد با توجه به این ضرورت‌ها قادر است به شرکتی سراسری تبدیل شود و با مشارکت بخش خصوصی و بهره‌گیری از پتانسیل استارت‌آپ‌ها در حوزه‌های مختلف منافع سیستم کارگری و بازنشستگان کشوری را حفظ و تقویت کند.

شرکت فجرجهاد تلاش خود را برای سوددهی و حفظ منافع بازنشستگان کشور انجام خواهد داد

در بخش دیگر این مراسم، هادی اکبرپور رئیس هیات مدیره شرکت حمل‌ونقل فجرجهاد اظهار کرد: از همان ابتدای سال جدید که همه درگیر ویروس کرونا و تعطیلات نوروز بودند. همکاران و کارکنان فجرجهاد در حال ارائه خدمات، حمل تجهیزات آزادراه شرق سپاهان و ایمنی راه‌ها و حمل کالاهای اساسی از مبادی ورودی و بنادر کشور بودند. چراکه هیچ مجموعه حمل‌ونقلی قادر به حمل بار این پروژه‌ها با تمام ناوگان خود نبود.

وی با بیان اینکه فجرجهاد باید به دنبال توسعه کسب‌وکار، شناسایی بازار رقابت، هوشمندسازی در صنعت حمل‌ونقل و شرکت در مناقصات باشد، گفت: خوشبختانه با تدبیر هیات مدیره و حمایت هلدینگ آتیه صبا، حمل‌ونقل فجرجهاد توانست جزو اولین شرکت‌های ورود به حمل‌ونقل هوشمند شود که در آینده‌ای نزدیک اخبار مسرت‌بخشی در این خصوص به اطلاع خواهد رسید.

اکبرپور افزود: با اخذ مجوز از سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مربوطه به زودی شرکت فجرجهاد ناوگان خود را افزایش خواهد داد و به جمع شرکت‌های حمل‌ونقل سراسری در کشور خواهد پیوست که همچنین وزیر محترم راه و شهرسازی دستورات مساعدی نیز درخصوص اخذ مجوز و فعالیت در حمل‌ونقل ریلی را صادر کرده‌اند.

معاون بازرگانی و امور سرمایه‌گذاری فجرجهاد با تاکید بر اینکه باید همه تلاش خود را برای سوددهی و حفظ منافع بازنشستگان محترم کشور انجام داد، گفت: برای اولین بار در راستای سیاست‌ شفاف‌سازی مناقصه خرید اقلام مصرفی و تعمیرگاهی خودروهای ملکی در شرکت فجرجهاد اقدام گردید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فعال شدن شعب بنادر عباس، بوشهر و همچنین کرمانشاه و عسلویه در حمل کالاهای اساسی و کشاورزی اشاره کرد و افزود: از همه همکاران و کارکنان زحمتکش فجرجهاد در دفتر مرکزی و تمام شعب تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم آینده درخشانی در انتظار خانواده بزرگ فجرجهاد باشد.

این مراسم با تقدیر از کارگران نمونه شرکت فجرجهاد و اهدای هدایایی به رسم یادبود توسط دستیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاتمه یافت.

اسامی همکارانی که مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند به شرح ذیل است:

موسی کارگر، احمد مردی، محمدرضا خجسته‌پی، عیسی جهانگیری، محمد حسین‌پور، غلامرضا تاجیک، محمدعلی نائینی، سعدی کیانی، روح‌اله منصوردهقان، علیرضا عدالت، مرتضی خوشدل، کوروش قاسم ‎نژاد، فرشاد خیرالهی، محمد غیاثی، اسد بیگلری، علی اقدمی، مجید صادقی و نصراله کرامی.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.