حضور فعال شرکت خدمات مسافرت هوایی ، گردشگری و زیارتی پرشین گلف در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

حضور فعال شرکت خدمات مسافرت هوایی ، گردشگری و زیارتی پرشین گلف در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۶ بهمن ماه ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار شد .

شرکت خدمات مسافرت هوایی ، گردشگری و زیارتی پرشین گلف با حضوری فعال تر نسبت به سال گذشته در این نمایشگاه با ارائه اطلاعات خدمات گردشگری ، برنامه های مسافرتی شرکت در ایام نوروز را به اطلاع بازدید کنندگان  و مراجعین رساند.

در حاشیه برگزاری این نمایشگاه مدیرعامل شرکت پرشین گلف ضمن ابراز خرسندی از استقبال بازدید کنندگان گفت : « در این نمایشگاه جاذبه‌های فرهنگی ، تاریخی و مقاصد گردشگری مختلفی از سراسر کشور معرفی می‌شود و این موضوع باعث رونق گردشگری و همچنین تعامل بیشتر بین متولیان این صنعت می شود»

خلیلی خمس افزود : این رویداد زمان مناسبی جهت استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری موجود در کشور می باشد که می تواند به معرفی توانمندی های شرکت در حوزه های گردشگری، فروش بلیت هواپیما ، قطار و اتوبوس کمک نماید .

وی افزود : در این بازه زمانی چند روزه فرصت مناسبی جهت مذاکره با برخی از شرکت های داخلی و بین المللی بود که این امکان فراهم شد تا با برخی شرکت های حاضر در این نمایشگاه در زمینه تور های ورودی به کشور و همچنین خدمات مسافرتی مذاکراتی شود.

ایشان در ادامه گفت : پرشین گلف در این نمایشگاه به دنبال بهینه سازی و ارتقاع سطح کیفی خدمات سفر به بازنشستگان کشوری نیز بود که در این رابطه مذاکراتی با ارائه کنندگان این خدمات حاصل شد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.