دیدار مدیرعامل شرکت صدرمعادن ایرانیان  با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی

دیدار مدیرعامل شرکت صدرمعادن ایرانیان با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت صدر معادن ایرانیان با رئیس کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، در این دیدار که روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ انجام شد شهرام خراطی زاده مدیرعامل شرکت صدرمعادن ایرانیان ضمن تبریک انتصاب عباس جرجانی به سمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی و حجت ایمان ­طلب به سمت معاون امور معادن و صنایع معدنی آن استان، گزارشی از اقدامات به ­عمل آمده در زمینه بهره ­برداری از معدن مس ورزگ پس از ده سال و اقدامات انجام شده در خصوص تبدیل پروانه کشف معدن مس مسگران به پروانه بهره برداری را ارائه کرد.

مدیرعامل شرکت صدرمعادن ایرانیان ضمن درخواست همکاری بیشتر سازمان صمت با این شرکت افزود: در نهایت منافع حاصله از اقدامات شرکت صدرمعادن ایرانیان متعلق به قشر معزز بازنشستگان کشور بوده و هدف از فعالیت این شرکت، ایجاد درآمد پایدار برای صندوق بازنشستگی کشوری و سرمایه­ گذاری مولد در این حوزه و همچنین ایجاد اشتغال در منطقه کمتر برخوردار استان خراسان جنوبی است.

 عباس جرجانی نیز ضمن قدردانی از اقدامات به عمل آمده در جهت بهره برداری از معدن مس ورزگ که منجر به رفع سلب صلاحیت شرکت صدرمعادن ایرانیان از این معدن شد اظهار امیدواری کرد که این فعالیت گسترش یابد.

رئیس کل سازمان صمت خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: این سازمان آمادگی هرگونه همکاری در جهت استخراج، ایجاد کارخانه فرآوری و همچنین در اختیار قراردادن معادن جدید به شرکت صدر معادن ایرانیان در جهت گسترش سبد سرمایه­ گذاری این شرکت دارا می­باشد. وی همچنین به لزوم ارتباط هرچه بیشتر شرکت صدرمعادن ایرانیان با سازمان صمت تاکید کرد.

در ادامه شهرام خراطی زاده مدیرعامل شرکت صدرمعادن ایرانیان گفت: در روز جاری دفتر شرکت در بیرجند حسب تکلیف سازمان صمت افتتاح شد که این امر می­تواند به ارتباط گسترده­ تر با سازمان صمت منجر شود.

در خاتمه نیز عباس جرجانی رئیس کل سازمان صمت استان خراسان جنوبی ضمن اظهار امیدواری ادامه فعالیت شرکت در منطقه افزود: سازمان صمت آمادگی دارد تا اخذ تسهیلات بانکی و همچنین تخفیف ۵۰ درصد در حقوق گمرکی و سود بازرگانی واردات بیل مکانیکی و تجهیزات مورد نیاز استخراج و فرآوری معدن را برای شرکت فراهم سازد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.