مدیرعامل جدید شرکت آزاد راه امیرکبیر معرفی شد

مدیرعامل جدید شرکت آزاد راه امیرکبیر معرفی شد

طی مراسمی با حضور مدیران هلدینگ آتیه صبا، مدیرعامل جدید شرکت آزاد راه امیرکبیر معرفی شد.

به ‌گزارش روابط‌ عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، در مراسمی با حضور فریبرز چوپانها ،مدیراجرایی هلدینگ آتیه صبا و حامد صالح آبادی، مدیر روابط عمومی هلدینگ آتیه صبا و اعضای هیت مدیره شرکت آزاد راه امیرکبیر ، فرامرز امیریان به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آزاد راه امیرکبیر معرفی شد و از خدمات هومن رنجبر در طول دوره تصدی در این شرکت تقدیر و قدردانی شد.

فریبرز چوپانها مدیر اجرایی هلدینگ آتیه صبا در سخنانی کوتاه ضمن تشکر از زحمات  آقای رنجبر، حضور آقای فرامز امیریان را گرامی داشت و افزود: امیدواریم تجارب عملی و تخصص  آقای امیریان در راستای بهبود و ارتقاء شرکت آزاد راه امیرکبیر مثمر ثمر باشد و شاهد رشد این شرکت در آینده باشیم.

حامد صالح آبادی ، مدیر روابط عمومی هلدینگ آتیه صبا نیز در این مراسم اظهار کرد: تغییرات مدیریتی همواره در شرکت ها جاری است و هدف اصلی آن هم بهبود امور شرکت ها است و امیدواریم حضور آقای امیریان هم باعث بهبود عملکرد این شرکت شود تا منافع بازنشستگان عزیز افزایش پیدا کند.

لازم به ذکر است پیشتر سید علیرضا عظیمی پور مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا با صدور حکمی فرامرز امیریان را  به ‌عنوان مدیرعامل و عضو هیت مدیره شرکت آزاد راه امیر کبیر منصوب کرده بود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.