چارت سازمانی شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی اصلاح می‌شود

چارت سازمانی شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی اصلاح می‌شود

در نشست شورای معاونین شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی، بهبود چارت سازمانی به‌منظور افزایش کارایی در شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی مورد بررسی قرار گرفت.

به ‌گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، این نشست با حضور محمدرضا پوینده مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، همچنین معاونین و مدیران گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی با هدف بررسی عملکرد هفته اخیر مدیران این شرکت برگزار شد.

در این جلسه، علی مختاری معاون مالی و اداری شرکت ضمن ارائه گزارشی از حسابرسی‌های اخیر مالی این مجموعه، گفت: برنامه بهبود چارت سازمانی شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی را به‌منظور بهبود و افزایش کارایی برای این مجموعه در دست کار داریم.

فریبا عباسی، عضو هیئت‌مدیره و مدیر روابط‌عمومی شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی، نیز بیان کرد: از این پس به‌واسطه‌ فعالیت موثر رابطین هتل‌های ایرانگردی در تبلیغات هتل‌های این مجموعه در فضای مجازی، برنامه تقدیر از رابطین نمونه را در نظر گرفته‌ایم که تاکنون با بازخورد بسیار مناسب و افزایش عملکرد همکاران همراه بوده است.

وی افزود: تیمی به‌منظور تصویربرداری از تمامی هتل‌های ایرانگردی برای تکمیل بانک اطلاعاتی روابط عمومی از یکایک هتل‌های این مجموعه، اعزام کرده‌ایم که هم‌اکنون مشغول به‌کار هستند.

همچنین علی‌ کاظمی، معاون اجرایی شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی، از اصلاحات نهایی آیین‌نامه‌‌ی نظارت و ارزشیابی بر گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی خبر داد.

در ادامه این نشست علی رادمند، معاون توسعه و سرمایه‌گذاری گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، و عباس پالیزبان، مدیر حقوقی این شرکت، نیز عملکردهای مربوط به حوزه‌ خود را ارائه دادند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.